پاسخ به پرسشهای متداول
پاسخ به پرسش های متداول
1-با توجه به نوع کالاهای عرضه شده در سایت آیا دارای بسته بندی مناسب میباشند؟
-بله تمامی کالاهای ارسالی دارای بسته بندی استاندارد و متناسب با ارسال پستی یا از طریق باربری میباشند.
2-پرداخت انلاین فروشگاه از چه طریقی است؟
از طریق درگاه اینترنتی بانک ملی ایران
3-آیا امکان ارسال سفارش به روشی غیر از ارسال پستی وجود دارد؟
بله .در صورت درخواست و هماهنگی امکان ارسال و تحویل از طریق بارنامه هوایی(هواپیما و تحویل در فرودگاه) و یا شرکتهای تعاونی مسافربری (تحویل در ترمینال) وجود خواهد داشت.
4-آیا امکان سفارش بصورت عمده وجود دارد ؟ شرایط فروش عمده چگونه میباشد؟
بله.فروش عمده کلیه محصولات عرضه شده با قیمت های ویژه وجود دارد.بمنظور اطلاع از شرایط ویژه فروش عمده و تجاری و تولید اختصاصی با شماره تلفن 09143899866 تماس و یا با پست الکترونیک info@urumsoghat.ir تماس حاصل فرمایید.
5-چرا از دیدگاه برخی قیمت بعضی اجناس در مقایسه با بعضی سایتها کمی بیشتر بنظر میرسد؟
همانطور که میدانید در تمام شهرها و در بین تمامی اصناف تولیدکنندگان مختلفی وجود دارند که تولیداتی با کیفیتهای مختلف را عرضه مینمایند.شعار ما در اروم سوغات بدلیل آشنایی کامل ما با تمامی تولیدکنندگان ارایه بهترین و باکیفیت ترین محصولات تولیدی میباشد تا شیرینی کام خریداران عزیزمان را چند برابر نماییم.لذا با اطمینان کامل از قیمت رقابتی و بسیار مناسب کالاهایی که در اینجا عرضه میکنیم عدم بروزرسانی و قدیمی بودن اطلاعات برخی سایتها و نیز ارایه محصولاتی با سطوح کیفیتی متفاوت یکی از دلایل این اختلاف قیمیت میباشد.لیکن این اطمینان را هم داریم که مشتریان عزیز خود با اندکی گشت گذار در دنیای مجازی و یا استعلام از دوستان خود به راحتی به صحت گفته های ما پی خواهند برد.
6- چگونه به سایت اروم سوغات اعتماد کنیم؟
فروشگاه اینترنتی اروم سوغات دارای نشان اعتماد الکترونیکی(اینماد) از وزارت بازرگانی میباشد.
7-آیا امکان سفارش سایر محصولات و سوغاتی های خاص شهر ارومیه که در سایت درج نشده وجود دارد؟
بله ،در صورت تقاضا با پست الکترونیک و یا با مسولسن فروش سایت تماس بگیرید.
8-آیا امکان ثبت سفارش و ارسال به خارج از کشور وجود دارد؟
بله،با توجه به هزینه های متغیر پستی و یا سرویسهای کوریر قبل از ثبت سفارش می بایست از طریق ایمیل یا پیامک و یا تماس تلفنی و یا یکی از شبکه های اجتماعی موجود و فعال درخواست خود را ارسال فرمایید تا بعد از استعلام هزینه ارسال نسبت به هماهنگی و واریز وجه اقدام گردد.
9-آیا امکان رصد و پیگیری کالای سفارش داده شده وجود دارد؟
بله بلافاصله پس از ارسال کالا،شناسه رهگیری ارسال کالا در صفحه شخصی شما درج و یا در صورت درخواست از طریق شبکه های اجتماعی و پیامک برایتان ارسال میگردد که در هر لحظه میتوانید نسبت به رصد اخرین وضعیت کالای ارسالی از طریق سایت رهکیری مرسولات پستی اقدام فرمایید.ضمنا چنانچه در هنگام ثبت سفارش در بخش موبایل شماره همراهی بغیر از همراه اول(مثل ایرانسل یا رایتل) را وارد نمایید در هر مرحله از خرید تا زمان دریافت بصورت پیامک به شما اطلاع رسانی خواهد شد.(این سامانه برای دارندگان شماره های همراه اول بدلیل سیاستهای کاری همراه اول در حال حاضر بطور پیش فرض غیر فعال میباشد)
ادامه دارد….